5. juuli 2013

tütarlapsest sirgub naine

ehk nisanäpu teine tulemine.

Ma olen peale meheleminekut nii ülbeks kätte ära läinud, et otsustasingi siin omale ägedama nime võtta ja kutsusin uut ennast blogiga liituma. Ja no mis sa oskad kosta, uus mina võttiski kutse vastu.... Nimevahetusest hoolimata on mu näpud aegajalt endiselt nisajad, aga nüüd on üks neist vähemalt korralikult rõngastatud.

nisanäpp jääb esialgu lehe paremasse serva autorina kõdunema, aga kui peaks ilmnema, et mu seniseid postitusi saab imekombel uue kontoga siduda (või et kui sellenimelist autorit kustutades kõik vanad postitused alles jäävad), kaotan ma ta sealt ära. Või kaotavad ülejäänud adminnid kasvõi kohe, kui tahavad :)

Munanädala mõtetest kantuna ka minu poolt väike panus: sõin täna töö juures lõunaks okroškat, mille sees olid ka keedumuna tükid (kuigi neid polnud nii palju kui eelmisel korral), kõrvale haukasin kiluleiba, millel oli kaks peaaegu leivaviilu-paksust munaseibi. Õhtusöök koosnes värskest salatist, kuhu lõikasin sisse 4 keedumuna.

Munad on surnud, elagu munad!!!!

2 kommentaari:

The W ütles ...

Okroška (vene keeles окрошка)- vene köögist pärit külm kaljasupp, mille peamiseks komponendiks on köögivili.

Jälle targem. Hetkeks mõtlesin juba, et pealinna proua (abieluinimene ikkagi) räägib mingist peenest prantsuse köögi roast, millest pööbellik taaralinn kuulnudki pole.

printsess ütles ...

Hea nimevalik. ;)