5. juuni 2006

MIKS?!?!?!???

04.01.06

õnnestu persse keerata oma arvuti heliväljund, ehk see kuradi 3.5mm auk seal taga arvutil, mille kaudu saab musakeskuse ühendada. parem kanal ei tööta enam, ja nüüd ragisevad mõlemad kanalid juba niisama. äärmiselt masendav.
noh, positivne on vähemalt see, et saab omale helikaardi ning natsa kvaliteetsemalt mussi kuulata. muidugi oleks jube vaffa see, kui selgub, et ka uue helikaardiga asi ei tööta. siis ma vist lasen maha ennast kuskil metsas.

05.01.06

läksin hommikul poodi helikaarti ostma. jei, "5-10. juuni oleme puhkusel" seisis ukse peal kirjas. mis saaks veel parem olla? läksin siis teise poodi, kuskil linna teises otsas. jei, nii kalleid helikaarte ma kah ei osta kui seal müüdi. jei, kas saaks veel paremini minna?

otsustasin oma velo tagajooksu kinni keerata kuna see veits kriitiliselt logises. jõudnud protsessiga poole peale vaatasin, et asi on kahtlane. lähemal uurimisel selgus, et asi on rohkem kui kahtlane - asi on katki. v***u küll. pooleks lausa, nagu alt pildi peal näha.
noh. positiivne on see, et ma selle vea kodus avastasin. sitem lugu oleks siis olnud, kui mu tagumine ratas oleks mingi 45 km/h laksu pealt kuskil kurvis alt ära tulnud.

ahjaa. teie positiivne asi on muidugi see, et ma saan veel raha välja käia.

jei.. über jei lihtsalt.

huvitav, mis mind homme ees ootab. äkki isegi saab veel paremaks minna?

Kommentaare ei ole: