10. juuni 2006

minu über ema

ei saanud juhust kasutamata jätta ning sai siis öösel veits tinutatud, kuna kedagi polnud kodus. hommikuks oli ema koju jõudnud ning mind ootas kerge sitahäda, mille ma peldikus ära lahendasin. mõni hetk hiljem asus ka ema tualettruumi teenuseid kasutama, peale mida ema ütles: "Ahaa, oled siin joonud jah??" ma siis vastu: "Kust kurat sa seda võtad?" mille peale ema ütles, et: "No ma saan kohe haisust aru, kui keegi joonud on"
mul oli selle peale kerge hämming ning pidin tõepoolest tunnistama, et sai joodud (mitte, et mul oleks vaja olnud seda salata)
siit loo moraal: don't fuck with your mother (jumala eest, seda ei tohi nüüd valesti kohe mõista, sõna otseses mõttes mitte kindlasti. see on ikka kaudses mõttes)

3 kommentaari:

The Answer ütles ...

oli sul vaja seda otsest mõtet siin mainida? öök

The W ütles ...

no nii igaks juhuks, pärast oleks jälle mingi jama tulnud

The Answer ütles ...

emal sul oleks jama tulnud