7. november 2006

Loch Ness, küpsised ja Excel.

Printsess mõtles, et kirjutab, mis hetkel toimub.
Nii.
Kell on 18:24. Kolm mõisapreilit (olgu öeldud, et üks neist on The Answer), Boss ja The W on kogunenud Korterisse. Printsess istub arvuti taga (või ees, oleneb kust poolt vaadata. Vist.) ja kirjutab lambiblogisse sissekannet, sööb mõisapreilite toodud külakosti (küpsiseid) ning üritab excelis mingit ülipõnevat ülesannet lahendada. Siinkohal mainiks ära, et küpsised on kuivad ja Exceli abi (mis peaks tegelikult ju igale lollile kõik puust ja punasest ette tegema) ei suuda Printsessi siiski aidata. Võibolla on Printsess lollim kui ta arvas.
Nüüd on kell 18.31. Toimub mingisugune sügavmõtteline diskussioon. The W'l tekkis mõte pubekaid peksma minna.
Peab täheldama, et kogu see seltskond (välja arvatud Printsess, kes hetkel on süvenenud oma suhteliselt mõttetu posti kirjutamisesse) on lummatud televiisorist. Seepärast kostavad Printsessi kõrvu mahlakad kommentaarid näiteks Loch Nessi koletise kohta.
Järgnevad "tsitaadid" on vaid väike osa pikast ja mõteterohkest õhtust.
The Answer: "Kuhu kadus Loch Ness siis kui nad kogu selle vee sealt välja lasid?"
The W: "Loch Nessi pole olemaaaas."
The W: "Võiks ära mürgitada selle järve."
The Answer: "Vaata, vaata, jumala lahe. Iuu.Isegi inimesed sünnitavad vahepeal vees."
The W: "Ma vaatan, et sa jätkuvalt põed."
Boss: "Toon siin kohatuid võrdlusi."
The Answer: "See küll päris ei ole."
Mõisapreili Iiv: "On, on."
Vaikus.
Boss: "Jep."
The W: "Oli seda jama kõik seal ees vaja vä? Kas sul on siis nii mõttetult raha, et visual effekte teha?"
The Answer: "Keegi ei saand mu naljale pihta. Keegi ei kuulagi mind."
Boss: "Ma ei vasta sulle."
The W: "Mulle see äär meeldib siin."
Mõisapreili Iiv: "Tegelt see pole eagle vision."
Kell on 18:42. Rahvas on vait. Printsess ootab.
The Answer naerab.
The W: "Sealt vallast on küll hästi palju asju, mida pole tõestatud."
Mõisapreili Iiv: "Aju täidab ise mõned lüngad ära."
Bossile helistatakse.
Boss: "Ahahahah."
The W: "Oi ma olen ees ju."
Boss: "Noh, räägi. 717, nii. Nii. Noh, Oota."
Mõisapreili Ülvi: "Ahah, niimoodi neid tehaksegi."
The W: "There is no Loch Ness monster. Nii haledalt tüssavad ikka."
Kell on 18:47
Boss: "Tüübid juba vannuvad."
The Answer: "It must be alive."
Boss: "Mis teed?"
Boss saab teise kõne.
Boss: "Noh, mis sul oli?"

Tegelikult saab Printsess aru küll, et kogu see post on seosetu ja seetõttu ka suhteliselt mõttetu aga vähemalt on Printsess kirjutanud oma novembrikuu esimese posti.

The W: "Jumal, jumal, läbi sai."
Mõisapreili Iiv: "Aaaaaaah, ma ei jõua, ma ei jõua."

Ahjaaa. Printsess ütleb veel, et lambiblogi sai eile 6 kuuseks. Poste on kokku juba 72 ja külastajaid üle 700. Vahepeal on sadanud alla ka märkimisväärselt suur kogus lund.

Vot. Auf Wiedersehen.

Ahjaaa. Ja Printsess tervitab Õhusõiduki Hooldajat.
(kell on 19.03)

6 kommentaari:

The Answer ütles ...

selle posti järgi võivad inimesed jääda eksiarvamusele, et ma olen naissoost, mida ma kohe kindlasti ei ole

printsess ütles ...

ei.

The W ütles ...

ma küll ei mäleta, et ma oleks osasid selliseid kommentaarne esitanud.

printsess ütles ...

mina mäletan.

The W ütles ...

kaldun siiski arvama, et sa interpreteerisid pisut minu sõnastuste osas.

printsess ütles ...

no mis teha kui sa kalduvustega oled.