6. november 2006

Uus tase insomnias.

nonii. nagu pealkiri reedab, siis sain hakkama uue insomnia rekordiga, mis seisneb selles, et ma läksin pühapäeval kuskil poole ühe aeg magama ning üles tõusin hommikul veidi enne 9-t. asja konks seisneb aga selles, et vahepealset aega ei kulutanud ma ootuspäraselt mitte magamiseks, vaid ärkvel olemiseks. ehk siis 8 tundi puhast järjepidevat ärkvelolekut, siiras lootuses, et ma siiski jään üks hetk magama. aga EI. nahhui.
poole viie ajal hommikul leidsin, et äkki oleks mõtekas einestada mõni meega kaetud leivaviil ja kõrvale võtta klaas piima. mitte et sellest põrmugi kasu oleks olnud magama jäämisel. kella kuue ajal tekkis murrang närvikavas, mis väljendus sellega, et tekkis tahtmine omal juuksed peast ära rebida, aga kuna teadupärast mul juukseid peaaegu peas ei olegi, siis kukkus ka see aktsioon haledalt läbi. peale seda kaotasin ma igasuguse lootuse ning hakkasin mõtlema, kui raske elu ikka on. kusjuures praegu seda kirjutades tuli mul deja vu, kahekordne kusjuures, aga see selleks.
seega, olles selle kõik ilusasti läbi proovinud, ei soovita ma vabatahtlikult küll kellelegi sellist kogemust. ka mina ise siiralt loodan, et ma ei pea midagi sellist lähitulevikus küll läbi elama. närvid lähevad sedasi kaunis ruttu läbi. juba praegu on veidike läinud.

4 kommentaari:

The Answer ütles ...

sry, see oli kindlasti nende krõpsude pärast

Tarqi ütles ...

seksuaalne rahuldamtus võib põhjustada unehäireid, et siis oled Pihu Pillega jälle riius vä?

The Answer ütles ...

selles võib ka probleem olla kuna ma läksin talle külla ja siis tulid marti ja maarja koju ja ta ei jõudnud lihtsalt

The W ütles ...

ma ei eita midagi.