12. jaanuar 2010

Naturaalne hala.

Ei noh, ma olen ise kah boksikaaslastelt šampooni 'varastanud' kui parasjagu dušši all olles avastan, et oi näe, endal pole enam tilkagi alles. Ent seda ainult korra või paar. Aga see, et ma saan oma vaevalt nädal tagasi ostetud šampoonist ära kasutada võib-olla ainult poole ja avastan seda veel dušši all olles, kui rahumeelselt eeldan, et nüüdsest minimaalse juuksepikkuse tõttu saan teisega läbi ajada üsna pikka aega ajab ikka küll veits harja punaseks. Juba paljas märk, et šampoonipudeli ava ümbrus on paksu šampoonikihiga kaetud on märk alatust kuritööst minu eraomandi vastu. Nimelt minu hambapasta, ketšupi-, šampoonipudelite korgid või avad vms on alati filigraanselt puhtad. Seega tõendid räägivad iseenda eest ning kahtluse alla jääb kaks inimest, kellest ühel arvan oluliselt suuremat süüd õlul olevat kui teisel. Ent kahjuks kehtib siingi süütuse presumptsioon ning edasise menetluse loen vaikimisi lõpetatuks. Pean lihtsalt salajas vimma. Muud ei midagi. Ühikaelu on karm. Või ka õiglane.

7 kommentaari:

ulvi ütles ...

pane mõnikord šampoonipudeli asemel dušširuumi hoopis ketšupipudel. vaata, mis juhtub.
tegelt ilmselt juhtub see, et su boksikaaslased murravad pead, et kes see nüüd lolliks on läinud...

PS: ma pole vist elus nii š-tähe-rikast blogipostituse kommentaari kirjutanud

printsess ütles ...

aga ära hoia oma šampoonipudelit duširuumis.

The Answer ütles ...

ära ela ühikas

The W ütles ...

ära ära.

varsti ei elagi enam ühikas vaid jagan The Big Bang Theory'st Howard Wolowitz'i saatust. vähemalt majutustingimuste osas.

ja ma taha toas veel mingeid asju hoida. muidu hakkan varsti kohvriga dušši all käima, sest nii palju asju on vaja kaasa vedada sinna. mugavust peab kah olema.

marx ütles ...

Pane kord šampoonipudelisse puidulakki. Või siis vähemalt toiduõli. Proovi, ehk aitab..

Tarqi ütles ...

pane ona šampoonipudelisse

printsess ütles ...

äkki sa peaksid hoopis oma boksikaaslastele seda postitust näitama...