24. veebruar 2010

Kõrvatropiöö

Kuna kallis boksinaaber on taas ööseks külla kutsunud ühe noore neiu, keda tal on tavaks võõrustada avatud toauksega, siis tuleb taaskord endale kõrva pista päevinäinud ühekordsed kõrvatropid, et natukenegi suurendada minu niigi kesist uinumise protsenti. Boksikaaslase meelas mesijutt ja neiu malbe kõkutamine ei lange kindlasti mitte unejutu žanrisse.
Märkimist väärib ka asjaolu, et kui mainitud boksinaaber suudab vabalt veeta mitmeid päevi oma toas kinnise ukse taga, siis "külalistega" olles on tal alati tingimata uks lahti. Eks ikka selleks, et kõik ümbritsevad sookaaslased saaksid osa tema edust ning et ei tekiks hetkekski kahtlust, kes on boksis alfaisane. Ning seda rõõmu ma talle ei paku, et paluks ukse sulgeda ja vaiksemalt võtta. Esiteks seepärast, et ma ei ole mingi ütleja ning teiseks on seniste vaatluste tulemusena selge, et see ei aitaks karvavõrdki.

7 kommentaari:

Tarqi ütles ...

asi ilmselt jõudis kõkutamisest kaugemale ka...

The Answer ütles ...

W seda enam ei kuulnud ilmselt

nisanäpp ütles ...

vedas...

The W ütles ...

no tegelt läks asi sedasi, et nad läksid natuke enne 'magama' ära kui mina, ning kuna ma midagi ei kuulnud siis ei kasutanud ka kõrvatroppe.

printsess ütles ...

ja nüüd kõik The W-le ööseks külla.

The W ütles ...

jeeee, mu elu esimene sleepover!!!

Tarqi ütles ...

kas võtan hommikumantli kaasa?