5. veebruar 2010

mina ja mtv2.

MTV2 kava näeb välja enamvähem selline:

11:00 The 10 Biggest Tracks Right Now
12:00 The Official UK Rock Top 10
13:00 Biggest! Hottest! Loudest!
15:00 The 10 Biggest Tracks Right Now
16:00 Biggest! Hottest! Loudest!
18:00 The 10 Biggest Tracks Right Now
19:00 The Official UK Rock Top 10
20:00 Biggest! Hottest! Loudest!

Kuigi ma ei minevikus ei ole üldsegi suur MTV2 vaataja olnud, siis millegipärast taban ma ennast viimasel ajal just seda kanalit jälgimast. MTV2 on selline huvitav kanal, sealt tuleb enamvähem sama palju reklaami kui muusikat. Ja olgugi, et päeva lõpuks olen ma ühte reklaami näinud liiga palju ning kuulnud täpset samu edetabeleid täpselt samade naljadega, siis tegelikult kaalub muusika ikka selle kõik üles.

go MTV2.

edit: 
7.veebruar 2011. 
vahepeal muudeti mtv2 hoopiski mtv rocks'iks. Kõik muu jäi samaks ja ma olin rahul. Kuni Starman jõudis kuidagi järeldusele, et mtv rocks'il on liiga vähe vaatajaid ning kanal võeti mu käest ära. Vastutasuks sain mingi Trace tv, mis enamjaolt näitab, et av puudub. Tubli, Starman, tubli.

Kommentaare ei ole: