30. august 2010

Mu kallis kuubik,

      Tänase seisuga olen ma Sinus elanud juba neli aastat. Sa oled oma oletatava 30 aastaga palju vanem kui mina aga õnneks mitte nii palju, et tekiks suurest vanusevahest tingitud pingeid.
      Mu kuubik, Sa ju tead, et mul on Sinuga armastamise-vihkamise suhe, aga kuna Sa oled ikkagi minu kuubik, siis täna räägin ma Sinust ainult head:
      Ma tean, et Sul ei ole eriti lai silmaring, sest teisele poole maja Sa ei näe. Aga mulle meeldib, et Sul on oma vaade - mitte otse teiste akendesse, vaid õue, kus on puud ja tee peale, kus on inimesed. Selline vaade, et ma saan aru, mis aastaaeg parasjagu on.
      Mulle meeldib, et Sinu aknast välja vaadates tunnen ma ära sireli, kastani, pihlaka, pärna, kase ja vahtra. Ja tea, et tulevikus kurvastan ma koos Sinuga, kui kastanid ja pärnad pikkust juurde lisavad ning meie ilusa vaate varjavad (ja seda kõik ainult sellepärast, et see inimene, kes puid istutas ei teadnud, et neil on kombeks kasvada).
      Mulle meeldib, et ma näen Sinu aknast välja vaadates seda kustumatut Annelinna kuma, aga samas on see piisavalt kaugel, et mind mitte häirida.
      Mulle meeldib, et Sulle meeldib hommikupäike, aga samas piisavalt palju ka õhtupäike, et seda mulle vastasmajade akendest peegeldada.
      Ja mulle meeldib, et sa oled ehitatud ajal, mil arvati, et köök peaks olema suurem kui vannituba. Nii saan ma istuda Sinu köögis arvatavasti sama vana laua taga kui Sina ning süüa nii, nagu on õige, mitte arvuti taga seriaale vaadates.
      Mulle meeldib, et Sul on paberite järgi ruutmeetreid 33,3, see on ilus number - täpne, aga samas mitte.
      Mulle meeldib, et Sa oled mulle selgeks teinud, et kollane ei ole absoluutselt õige värv wc-le. Isegi kui eelmine mudane kollane on üle värvitud natuke erksama kollasega. Ja mulle meeldib, et tänu sellele on mu ülesandeks otsida ideaalne värv - selline, mis ei oleks liiga igav ja liiga kärarikas, vaid selline, mis sobiks meile mõlemale.
      Mulle meeldib, et Sa asud maapinnast piisavalt kõrgel, aga samas mitte liiga kõrgel. Täpselt nii kõrgel, et ära ei väsita, samas on aga kasulik. Ja täpselt nii kõrgel, et vaatepilt poleks igav, aga ei tekita ka hirmu.
      Mulle meeldib, et Sa ei ole euro, aga ka mitte täielik vanur. Täpselt selline, et on põhjust Sinus vigu leida ning neid siis parandada. Sa oled alati hoolitsenud selle eest, et mul igav ei hakkaks.
      Ja mulle meeldib, et Sa ei pahanda minuga kui mul Sinu vigu parandades midagi hästi välja ei tule, sest Sa ju tead, et tegijal juhtub nii mõndagi.
      Mulle meeldib Sind kuubikuks kutsuda. Isegi kui sa tegelikult ei ole päriselt kuubik, vaid pigem risttahukas. Aga kes siis ikka oma kodu risttahukaks kutsuks, eks?
      Ja tead mis mulle veel meeldib? See, et ma olen Sinu sees sama kaua elanud kui lambiblogi sees kirjutanud.

Sulle kõike head soovides

5 kommentaari:

The Answer ütles ...

aga köögis saab ka ju arvuti taga seriaale vaadata?

printsess ütles ...

mitte minu maailmas.

The W ütles ...

praegust on suvi. praegust ei ole seriaale.

The Answer ütles ...

vaata lost ära, viljar

The W ütles ...

NEVER.