19. aprill 2012

millal sa viimati...

... suurt rõõmu tundsid?
... kellelegi põhjuseta sitasti ütlesid?
... kaasa tundsid?
... hambaid niiditasid?
... pilvi imetlesid?
... südamest naersid?
... otsustasid jälle mitte enam muretseda?
... kellelegi komplimendi tegid?
... vihastasid?
... unistasid?
... üksi tahtsid olla? aga seltskonnas?

nii palju küsimusi ja vastuseid just nii palju, kui tuleb.

4 kommentaari:

The W ütles ...

oh mis toredad küsimused. mina küll vastan

- ah et suurt rõõmu tundsin? ei mäleta, tõesti ei mäleta. aga kui enne mitte, siis kaks suve tagasi vast.
- põhjuseta sitasti ütlen paraku koguaeg. õnnelik ma selle üle pole.
- viimati tundsin kaasa eile Põhja-Korea inimestele
- hambaid pole ma kunagi niiditanud
- pilvi imetlesin viimati äkki talvel. talvel on taevas teist värvi, kuigi paljud pole minuga senini väga nõustunud.
- südamest naersin? kui mitte varem, siis paar kuud tagasi Bossi soolakal.
- muretsemiseks on alati põhjust, selle tegemist pole ma kunagi lõpetada kavatsenud. suunan sellekohast eneriat lihtsalt vahepeal teistele mureallikatele üle
- selle aasta sees vast ikka olen kellelegi komplimendi teinud, ma loodan.
- hate is a strong word. minu tõelised 'vihahood' on jäänud kaugesse teismeikka. vähemalt nii ma arvan.
- unistan iga päev, kuis muidu hakkama saaks?
- üksi tahan olla ainult siis, kui ebamugavas seltskonnas peab olema. ülejäänud ajast pole mul seltskonna vastu midagi, sest üksi saab niigi kõvasti oldud.

vot.

printsess ütles ...

millal ma viimati...

... suurt rõõmu tundsin?
esmaspäeval.
... kellelegi põhjuseta sitasti ütlesin?
ma ei mäleta täpselt.
... kaasa tundsin?
eile.
... hambaid niiditasin?
eile õhtul.
... pilvi imetlesin?
täna.
... südamest naersin?
üleeile. Vaatasin The Vicar of Dibley't.
... otsustasid jälle mitte enam muretseda?
täna.
... kellelegi komplimendi tegin?
ei mäleta. eelmisel nädalal ehk?
... vihastasin?
ma pigem ärritun. eile ärritusin.
... unistasin?
täna.
... üksi tahtsin olla? aga seltskonnas?
täna. täna.

The Answer ütles ...

... suurt rõõmu tundsid?
paara nädalat tagasi
... kellelegi põhjuseta sitasti ütlesid?
julgen väita,et pole aastaid ilma põhjuseta sitasti öelnud
... kaasa tundsid?
eelmine nädal?
... hambaid niiditasid?
see aasta
... pilvi imetlesid?
iga päev praktiliselt (kui jsut selge ei ole - haha!)
... südamest naersid?
Tänu QI-le viimased nädal aega iga päev
... otsustasid jälle mitte enam muretseda?
eelmine aasta vist
... kellelegi komplimendi tegid?
täna
... vihastasid?
paar nädalat tagasi kossu mängides vist
... unistasid?
üle päeva ikka :D
... üksi tahtsid olla?
täna (mõnda tööd on parem teha vaikuses/üksinda)
aga seltskonnas?
ei mäleta, iga päev nagu mingi seltskond on (jah virtuaalne loeb ka)

Boss ütles ...

Üritan kah vastata
... suurt rõõmu tundsid?
täna hommikul
... kellelegi põhjuseta sitasti ütlesid?
hetkel ei meenu, aga tahaks loota, et see oli ammu
... kaasa tundsid?
eelmisel nädalal
... hambaid niiditasid?
eelmise nädala keskel - äkki oli kolmapäev
... pilvi imetlesid?
täna hommikul tööle sõites
... südamest naersid?
eelmisel nädalal Annabeliga mängides
... otsustasid jälle mitte enam muretseda?
eile õhtul magama heites
... kellelegi komplimendi tegid?
eelmisel nädalal
... vihastasid?
mõõdukalt eelmisel reedel tööjuures
... unistasid?
täna hommikul
... üksi tahtsid olla? aga seltskonnas? on ka hetki mil tahaks üksi olla, aga meeldiv seltskond on alati värskendav