15. august 2006

Asjad, mis Printsessi ärritavad No.1

me elame infoajastul, peaaegu kõigil on olemas telefonid ja arvutid. aga MIKS siis informatsiooooooooooon EI liigu, ah? kurat küll, keegi kunagi helistada ei taha, tuues alati vabanduseks mingid meeeeeeletud telefoniarved (millest on muidugi raske aru saada kuna keegi ju kunagi kuhugi helistada ei taha. kuhu see raha kaob siis?) ja üleüldse on pidevalt mingi mök mök mök. tulemuseks on see, et mitte keegi ei tea mitte midagi ja siis hakkab jälle mingi halamine pihta a'la "miks keegi mulle siis ei helistand ja öelnud, et bla bla bla" jne.

misasja te ostate neid telefone siis? et saaks kella vaadata või? äkki hoopis sellepärast, et saaks endale sitaks uusi taustapilte ja helinaid tellida? no palju õnne teile siis. tõesti.


puhas idioootsus noh.


(ja ma tean, et ma peaks vähem põdema. )

3 kommentaari:

The Answer ütles ...

ma ostsin ka endale uue telefoni...olen täiega rahul...saan arvutiga ühendada ja värki ja siis panin kohe arvutist vinged taustapildid ja helinad ja mänge tirisin ka terve hunniku ja noh...ylicool lihtsalt...

printsess ütles ...

helistad ka ikka?

The Answer ütles ...

ei...rääkimiseks on ju messenger ja Orkut
kämoon