28. august 2006

Back in business.

olen siis tagasi meie über blogosfääris ning rõõm on näha, et elu pole vahepeal siin blogis päris seisma jäänud. ses suhtes thumbs up.
küll aga pean kahjuks mainima, et minul pole juba ammu midagi tarka öelda. ka siin blogis. aga loodan, et saame kuidagi ikka hakkama.


lõpetuseks ka mõned märksõnad ning mõtted minu kahenädalasest puhkusest:
  • puhkusest sai hoopis töö.
  • niiskustõke Aquastop päris imesid teha ei suuda. tõstatud fakt.
  • kahe nädala jooksul viibisin värskes maaõhus olude sunnil kokku orienteeruvalt umbes 10 tundi. kaunis masendav.
  • katsin värviga umbes 115 m2 pinda, millest ligi 90% moodustas lagi.
  • tapeeti ning sellega seonduvat paigaldust ei taha ma enam näha vähemalt 2 aastat.
  • oma vanavanemate sõidutamine nende enda vana logu Niva'ga ei ole eriti meeldiv kogemus. küll aga viimane kogemus, nii palju kui see minu enda võimuses on.
  • rämedalt kägisev voodi und ei soodusta, nagu ka igasugused pederastid, kes hommikul kell 6 minu näo peal siiberdama hakkavad.

4 kommentaari:

The Answer ütles ...

story of my life?

The W ütles ...

story of my life oleks hulga lühem ja igavam.

Tarqi ütles ...

hala

The W ütles ...

ma loodan, et sa minus pettuma ei pidanud Tarqi.