6. august 2006

issue.

minu titepilte vaadates jõutakse päris tihti järeldusele, et ma olin paks laps. nagu was?

13 kommentaari:

The W ütles ...

paks laps, ilus laps;)

printsess ütles ...

mh. ei.

The Answer ütles ...

kiilakas olid ka väiksena nii et saa üle juba

printsess ütles ...

kusjuures ei olnud kiilakas. ;)

The Answer ütles ...

tõesta

printsess ütles ...

tule ja küsi mu emme käest. või vaata pilte.

The W ütles ...

mingid kohad olid kindlasti kiilad, mis enam ei tohiks olla teoorias.

printsess ütles ...

kus tead?

The W ütles ...

ei teagi. aga tõenäosus on praktiliselt 100%

printsess ütles ...

ega see tähenda veel, et ma kiilakas olin.

The W ütles ...

teatud kohtadest küll. ning ma leian, et see teema on ammendunud. ning minul on ilmselgelt õigus.

Anonüümne ütles ...

muig

printsess ütles ...

mul ükskõik. see sissekanne kogus endale lihtsalt palju kommentaare.