27. veebruar 2009

Täna paugutan mina!!!

Jeee. Justnimelt. Täna paugutan mina. Vastukaaluks sellele mürglile, mida meie naaber eelmine reede tegi. Ent minu "kättemaks", kui seda isegi üldse jutumärkidesse kõlbab panna, erineb oluliselt nädalatagusest tegevusest:
  • kui naaber kuulas muusikat stiilis Meie Mees, Boten Anna ja mingi odav saksa träna, siis mina kuulan kvaliteetset trammi ja bussi (just-just, MINA olen see, kes otsustab, kas muusika on kvaliteetne või mitte).
  • kui naabril oli muusikat nautimas (ja võib-olla midagi ka muud, kui ainult muusikat nautimas) mitu inimest, kaasaarvatud ka õrnema soo esindajad, siis mina naudin seda siin üksi.
  • mina ei hüppa ega karga muusika saatel.
  • ning kõige olulisem - ma lõpetan oma paugutamise kell 23:00 ära.
  • ilmselt ei ole mul ka nii võimast helisüsteemi, et oma naabri aknad värisema panna, aga ega ma palju alla jää.

Kommentaare ei ole: