6. detsember 2010

Kuus toidu peale alla 400 krooni - tehtud.

Tingituna oma majanduslikust olukorrast ja osalt ka kergest uudishimust olin (olen?) sunnitud läbi ajama kaunis tagasihoidliku summaga kuus. Seda siis peale seda, kui üür ja kommunaalid makstud on. Nagu selgus, siis alla 400 krooni kuus on võimalik küll ennast ära toita. Mitte tervislikult muidugi, aga siiski. Ja menüü mitmekesisusest pole vast kah mõtet rääkida. 
Mida ma siis selle kuu aja jooksul sõin:
  • 1.5 kg täisterakaerahelbeid (IGAhommikune hommikusöök pudru näol)
  • 2.7 kg kartuleid
  • 0.5 kg kruupe (sitaks odav ja toitev. downside on see, et tekitab ohtralt gaase)
  • 4 pakki mehhiko vms. külmutet aedviljade segu
  • ühe väikse leiva
  • 30 medium muna (valku on vaja, noh)
  • üks piim
  • 1 kg riisi
  • 1.2 kg makarone
  • 1 kg kaerahelbeid (röstisin neid pannil suhkruga, õhtuse snäki eest)
  • nipet näpet veel, üksikuid allaandmisi poes
Kui mõned emotsiooniostud (hesburger, saiakesed ja paar snickersit) välja arvata, siis tulebki napilt selle menüü koguhinnaks tiba alla 400 krooni. Või kui eelarve koostamiseks läheb, siis võibki arvestada 400-ga. Loen igatahes oma projekti õnnestunuks. 

Ahjaa, 3-4 kg võtsin alla kah kaalus. Tartu Maratoni läbimiseks igati hea uudis.

5 kommentaari:

printsess ütles ...

Ma söön ka igal hommikul kaerahelbeputru ja mulle meeldib. Kuigi jah, panen oma mahe-öko-käsitöö-moosi peale.

Ja üks piim? Vaene laps.

KR ütles ...

vitamiini on liiga vähe ja kiudaineid liiga palju. Mahuta mõni porgand ja kapsas ka eelarvesse:)

Anonüümne ütles ...

On vast tahtejõud. Sa liha-kala muidu ka ei söö?

The W ütles ...

ma ainult liha söökski, kui saaks.

nisanäpp ütles ...

woooow.... !