31. detsember 2010

nisanäpu hailaitid aastast 2010

igal pool tehakse möödunud aastast kokkuvõtteid ja ega lambiblogi siis kehvem saa olla eksole. ma teen siis algust, eks võtke eeskuju või mitte.

- aasta jooksul olin umbes sada korda haige (nevermind the "kerge" liialdus, kuigi olen näiteks praegu ka veits haige tegelt)
- aasta fail nr 1: tõbisuse pärast jäi magister lõpetamata. sucks.
+- hakkasin ehteid meisterdama, mis on mõnus tegevus, aga endale neid ju nii palju ei taha ja samas pole aimugi, kas kellelegi need algaja nikerdised üldse meeldiksid.
+- mandliopp, mis iseenesest oli üks jäle asi, aga vähemalt ma enam ei mädane ja võtsin 5 kilo alla, mis siiani ka püsib, wii!
+- suvel olin pruun, aga törts kärssasin üle vist
+ viibisime HrVastusega jälle ühes toredas pulmas
+ TheAnswer ja The W käisid välitöödel külas
+ sain jälle tädiks
- aasta fail nr 2: tõbisuse pärast läks mu hobikollektiivis asi kole mädaks ja hobikollektiivist sai ekshobikollektiiv :(
+ käisin üle pika aja seenel ja tegin esimest korda elus marineeritud seeni kah
- katsetasin aknalauandust ja kukkusin esimeses katses läbi. tuleval kevadel proovin uuesti.
+ sain tööl ülesandeid juurde ja seega ka rohkem palka, jess. muuhulgas hakkasin sügisel ennast juba natuke vajaliku inimesena tundma tööl. oli ka aeg.
+- läksin uude hobikollektiivi. seal on muidu hirmus tore, aga kõrvad ikka nutavad natuke liiga tihti.
+ saime HrVastusega pulmakutse
- lõputööga olen liiga vähe tegelenud
- lubasin endale, et sügise jooksul mõtlen välja, mida dokis tegema hakata. oh well...
- sügisene hambaarsti juures käik on tegemata :(
+ tegin (enda kohta) üllatavalt palju käsitööd ja vidinad tulid kenasti välja ka vist. uue aasta esimestel päevadel on ka muide vaja hooga kuduma ja heegeldama hakata.

Rohkem ei tule meelde. Aga üldiselt, kes minevikku ei mäleta, elab tulevikuta, jah? Päris raske on see mäletamine ausaltöelda. Pagan teab, mida see siis mu tuleviku kohta ütleb....

1 kommentaar:

The Answer ütles ...

head seened tulid välja RAISK :)