12. juuni 2011

Pedro Romero.

15.52 Jou jou jou bäu väu bäu, ma olen tagasiiiiiii.  (Kui keegi veel ei märganud, siis ma olin kolm nädalat ära.)

16.01 Njäh, kui kolm nädalat interneti ja arvutita olla, siis võib tekkida petlik mõte, et nüüd oleks nagu hästi palju kirjutada. Ehk siis hakkasin suure hurraaga postitust tegema, aga 9 minutit on möödunud ja tulemust ei ole.

16.04 Alustan hiljutistest sündmustest hoopis: Anne Selveris ei olnud sidruneid. Halb. Ühtlasi märkasin, et kõik noormehed käivad ühtmoodi riides.Halb.

16.06 Ma olin Võrumaal. See jäi ütlemata.

16.13 Tõde ja õiguse esimese osa sain läbi. Teist osa kahjuks ei võtnud kaasa. Siiski jõudsin kolm hoopis teist raamatut läbi lugeda.

16.15 Nagu näha, siis ainuke, kes lambiblogis pingutanud on, on meie blogi vaimne isa The W. Egas jah, kõigil on kiire kogu aeg.

16.17 See pole küll mingi uudis, aga väga palav oli Võrumaal. Alguses oli tegelikult hästi külm. Nii külm, et mul oli kaks paari pikki pükse jalas ja kolm dressipluusi ja ma kartsin, et ma saan põiepõletiku välipeldikus istudes. Aga pärast oli jälle hästi palav. Sääski oli muidugi iga ilmaga.

16.22 Rohkem kui üks kord leidsin ennast porikärbestele ja parmudele karjumas, et "mine ära. jäta mind rahule. mis sul viga on? mis su elu mõte on?" aga nad vist ei kuulnud, sest tiirutamine minu pea kohal jätkus.

16.26 Mingil hetkel hakkas mul põlv valutama. Võimalik, et puude lõhkumisest.

16.30 Google readeris oli eile 1000+ lugemata asja. Täna näitab ikka sama numbrit. Oh dear.

16.35 Üks pigem selline halb asi ka. Käisin heinamaal ja otsisin oblikaid ja siis tuli mulle tõesti meelde see laul, kus Marie Under n***** oblikate vahel. Oeh. Ja mulle isegi ei meeldi see lugu. Häbi-häbi.

16.39 Ah, rohkem ei kirjuta edasi.

2 kommentaari:

nisanäpp ütles ...

ma küll mõtsin vahepeal, et kuhu sa kadunud oled. a nüüd on siis teada.
w on meil jah ainuke vapper olnud. ma olen mitu korda blogi lahti teinud ja vahtind seda kirjutamise kohta ja mõelnud et mul pole mitte muhvigi öelda, mis vähegi kedagi huvitaks. i'm boring.

The Answer ütles ...

asjakohane link http://youtu.be/q--XlGnq8kk