19. juuni 2011

aastad pole enam need

ma ikka ei saa sellest üle, et maadlesin eile PÄEV otsa pohmakaga. asjale lisas vürtsi veel asjaolu, et olin kuidagi oma kaela külmetanud vms, sest nii kurgu, lõua, kaela kui pea parem pool ja parem kõrv kippusid valutama. uhh seda jälkust.
printsess ja kaksis-vee astusid läbi ja kuigi ma tavaliselt püüan olla külalislahke (pole aimugi, kas see kuskilt välja ka paistab üldse), oli seekord minu vähese võimekuse tõttu sellest lahkusest väga vähe järel. väga piindlik. igal juhul oli täiesti kindlalt tegu mu isikliku rekordiga ja ma ei soovi seda enam mitte iialgi korrata ega ületada. elame-näeme...

5 kommentaari:

printsess ütles ...

you're the best hostess ever.

kui mul oleks selline pohmakas olnud, siis ma poleks kedagi uksest sissegi lasknud.

The W ütles ...

siis sina ei oleks the best hostess ever.

The Answer ütles ...

TURD!!!

nisanäpp ütles ...

FORCE????

The W ütles ...

FILTH?