26. juuni 2011

Täiesti vigala!

Suht mage on teha postitust sellest, kui haigelt head on mingid uued kanamaitselised Lay's'i krõpsud (double apostropheeeee), mis ma säästust niisama ostsin ja mis peale paki avamist mulle koheselt lapsepõlve oma lõhna ja maitse poolest meelde tuletama hakkasid. Muidugi senini pole ma välja suutnud raalida, mida see lõhn ja maitse mulle nii ammusest ajast meenutab, aga vahet pole - tunne on jätkuvalt tugev. Ja miks mitte ka petlik, nagu elu tihtilugu on senini näidanud. Igatahes - fakk dieet, fat bastard ftw.

6 kommentaari:

printsess ütles ...

klikkisin kõikidele linkidele. väga huvitav.

The W ütles ...

loodan, et neist oli ikka abi.

nisanäpp ütles ...

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, krõõõõõõpsuuuuuuuuuuuuuud.
kui mul hunnik uusi vinne poleks ja kui need kuradi välitööd nii lähedal poleks (see tähendab ju kuumade ilmadega poolpaljalt seltskonnas viibimist), ajaksin ma präägu ämbrite viisi vist krõpse näost sisse.

nisanäpp ütles ...

aa, baisevei, see vigala-ütelus on peaaegu mul juba suus kinni. a nüüd võibolla saab rahu, sest mul paar päeva pole väga kellegagi rääkida.

The W ütles ...

ämbrite viisi krõpsude söömine tundub hea mõte. praktikas on paraku mitmeid kordi selgunud muidugi, et krõpsude isule tuleb kiirelt limiit kätte kui liigne küllus laual valitseb.

nisanäpp ütles ...

isu on jah kuidagi piiratud, aga kui juba on alustatud ja neid on veel, siis on kuidagi, et "must..... eat.... ALL!!!"