23. august 2011

Vaatan ka tagasi.

Eilne nisanäpu postitus tuletas mulle meelde, et mina püstitasin ju ka endale aasta esimeses pooles challenge'i. 
Ehk siis kuidas on "Tõde ja õigus" edenenud? Esimene osa läks päris kiiresti.  Teine ka. Kolmandaga oli natuke tegemist, olgugi, et kõige õhem osa. Nüüd siis loen neljandat ja üldse ei lähe hästi. Kõigest mõnikümmend lehekülge loetud. Ei ole tuju hetkel. Aga aega on kah veel ju. Nii vähemalt tundub, kuigi ajal on ju see omadus, et ta liigub kuidagi väga kiiresti.

Ahjaa, The W otsustas ka challenge'iga liituda. Aga eks tema räägib ise kuidas tal läheb.

9 kommentaari:

The W ütles ...

Minul läheb hästi, tänan küsimast.

The Answer ütles ...

Minul läheb ka hästi. Mitte, et keegi küsinud oleks.
:(

nisanäpp ütles ...

aärasseletta.

PS: ihihiii, kui HIRMSASTI see ütlus minu küljes kinni on!!! täiesti vigala, noh!

The W ütles ...

täiesti vigala on selle aasta õnnestunuim uus fraas. minumeelest.

jäänud on veel mädandite juurutamine.

nisanäpp ütles ...

mädandid? tell me more, tell me more!

The W ütles ...

http://www.eki.ee/dict/ekss/index.cgi?Q=m%C3%A4dand&F=M

printsess ütles ...

"Tõde ja õigus" muudab meie kõigi elu.

nisanäpp ütles ...

kenjaalne :D
ei tea, kas seda võiks kasutada ka sõnade sisse peidetuna, nagu mõned väljamaalased sõnaga "fucking", teevad? noh, näiteks, et "värd-mädand-jas" või "puu-mädand-pea"?

uhh, mulle see mädandi-asjandus meeldib! hakkan juurutamisse kontributeerima!

The W ütles ...

minu kesised kogemused näitavad, et pole üldse kerge seda mädandit, va mädandit, oskuslikult kasutada.