7. august 2011

õhtusöök

Aseta taldrikule
* kolm kirsstomatit
* neli kana nagitsat (ERAKORDSELT nõme sõna, peab mainima)
* natuke india pähkleid
* natuke marineeritud seeni
* natuke valgehallitusjuustu

Söö ära.
Kes trumpab üle?

10 kommentaari:

The W ütles ...

et ei teagi mis osas nüüd üle trumpama peaks?

aga vähemalt oli mitmekesine õhtusöök.

printsess ütles ...

ma ei ole õhtusööki söönudki täna. aga köögis ootavad mind kurk ja banaan. hmm.

The W ütles ...

:D
ainuvõimalik assotsiatsioon kurgi ja banaani ning tütarlapse vahel on nilbe.

printsess ütles ...

tuli ikka ära kommentaar. ;)

The W ütles ...

kamoon, oleks patt olnud see tegemata jätta. ükskõik kelle poolt. liiatigi minu.

nisanäpp ütles ...

mul on külmkapis porgandeid, jee!
aga et üle võib trumbata ükskõik mis vallas, vabalt :)

printsess ütles ...

porgandeid mul pole kahjuks. aga mul on pudrunui.

The Answer ütles ...

5 päeva vana makaroniroog külmakapi ülemiselt riiulilt?

Anonüümne ütles ...

peotäis sihvkasid ja õlu?

nisanäpp ütles ...

uhuhuhuu, trumpamine võtab tuure!!! mu senine lemmik on pudrunui :D