25. oktoober 2006

Miks Tarqi siin nii vähe blogib?

Tere armas lambiblogi lugeja,


Minu arvates on kätte jõudnud hetk mil lambiblogi libiseb mingisugusesse kriisi, selle peamiseks avaldumis vormiks on postituste vähesus.

Seega oleks tõenäoliselt vaja natuke konstruktiivset kriitikat (jalaga perse tagumist) ja eneseanalüüsi (
loogiliselt esitada seosetuid järeldusi).

Seega The W alustas selle analüüsiga ja mina jätkan ning samuti esitan nägemuse enda vaatenurgast, sest teiste omasid ei ole ma kompetentne esitama. Ehk siis ise esitan küsimuse ja ise vastan neile.

Miks Tarqi siin nii vähe blogib?

No esiteks mina püüan teha postituse, siis kui mul on mingi alljärgnevatest põhjustest:
  • hea idee
  • pole väga ammu kirjutanud
  • meeltesegadus
  • mingi, kindlalt määratlemata alkohooli kogus tarbitud

Pean tunnistama, et ma ei taha siia blogisse mingeid enda jaoks madala kvaliteedilisi
postitusi genereerida. Samas nagu The W umbes ütles, et pea asigi et asi edasi liigub või midagi.

Mis saab lambiblogist edasi?
Ma usun, et me jätkame ja pakun välja idee kaasata veel üks või paar silmapaistvat ja andekat lambiõde/lambivenda siia blogisse. Sest õe kaasamine tõi päris palju värsket õhku siia.

Tänan tählepanu eest.

3 kommentaari:

printsess ütles ...

boss tahaks tulla aga ta on nii häbelik.

Tarqi ütles ...

mina oleks bossi poolt

The Answer ütles ...

mina ka nõus bossi tulekuga, ahjaa, ootasin juba millal viljar selle sissekande siia blogisse teeb:D