12. jaanuar 2011

Mis paneb mind naeratama?

Näiteks see, kui leban selili oma ühikavoodis ning avastan hariliku pliiatsiga otse minu pea kohal paikneva riiuli alla joonistatud kürva kujutise. Minu joonistatud kürva kujutise. Kürb ei ole minu oma. Kürb on vaid minu joonistatud.

Loomulikult panevad mind naeratama ka muud asjad, aga need on ilmselt igavad lugeda.

Ahjaa, tegemist siis lambiblogi 400nda postitusega. Pidu pidu. Lootsin küll siia mõne meeleoluka pildi panna aga nagu näha, siis pelgalt lootmisest ei piisa. Ent see pole mind kunagi takistanud.

11 kommentaari:

printsess ütles ...

Palju õnne. Peab tähistama.

The Answer ütles ...

pool kuus pooles kuues?

The W ütles ...

ma oksendasin ükskord pooles kuues. ei julge sinna enam kunagi minna.

printsess ütles ...

teeme siis Kapriisis? kui see üldse alles on...

nisanäpp ütles ...

tavai, lähme! homme? mis kell?
pärast võime meil nt mingit kehhva fillmi vaadata. või head, kui leidub :)
või mängida kaarte. või lolli (pick me, pick me)!

printsess ütles ...

ei saa, The W on haige.

nisanäpp ütles ...

aipaganas.... aga kui terveks saab, siis lähmä?
väike piljard võibolla ka kuskil:)

printsess ütles ...

võiks ju küll.

The W ütles ...

mina olen nõus.

printsess ütles ...

aa. tähistamisest veel nii palju, et nisanäpp on ju varsti aasta meie lambiperekonnas olnud. ehk siis 27. jaanuar peab tähistama kindlasti.

nisanäpp ütles ...

ojee!!! kõik kärbsedühe hoobiga! :)