14. jaanuar 2011

Valimislubadus.

Mina, printsess, luban, et kui ma kauges tulevikus peaksin emaks saama ja nime valimiseks läheb, siis minu laps saab endale normaalse nime. Ei mingeid imelikke tähekombinatsioone, võõrtähti, ei midagi ääretult pikka, ei midagi sellist, mida oleks võimalik mitut moodi hääldada, loodetavasti ka mitte midagi sellist, mis on võetud parasjagu popist raamatust/filmist või mõnelt staarilt.  Lapse nimi peab olema ilus, selline, et laps oskab seda probleemideta kirjutada, selline, mis ei tekita piinlikkust, selline, mida ka teised inimesed kirjutada oskavad ilma et neile peaks tähthaaval ette ütlema,  selline, mis sobib lapse perekonnanimega ja mis kõige tähtsam, nimi peab lapsele lihtsalt sobima.

Nii, et kui juhuslikult peaks juhtuma, et rasedus mu ajus segaduse korraldab ja ma tahan oma lapsele nimeks anda näiteks Klyjstir, siis kallid sugulase-sõbrad-tuttavad, takistage mind palun.

4 kommentaari:

nisanäpp ütles ...

ihii, Klistiir on siis posile ja Klistiire või Klistiira tüdrukule?

Selle keeruka nimega meenub tegelt kohe tennisemutt Kim Clijsters...

The W ütles ...

suusapedendus on minuga paraku oma töö teinud. mulle meenus ainult kliister. (asi, mis sulailmaga suuskade alla pidamismäärdena pannakse). andke andeks, sõbrad.

nisanäpp ütles ...

ohh, W, The! Sinuga on lood ikka kehvasti... Ei, minu arust on väga kift, sest ju sa tunned sest ikka rõõmu ja rõõmu :)

printsess ütles ...

Aastaid tagasi sai rebaste retsimise jaoks mitu liitrit värvilist kliistrit keedetud. Oh ajad.