21. jaanuar 2011

billions and billiards

Kui kellelgi on mõni miljard raha ülearu, võib mulle anda. Ausõna, ma saadaks oma akadeemilise (ja üldse igasuguse) karjääri siis pikalt ja meelitaks HrVastuse vähemalt aasta pikkusele maailmareisile (see ju praegu nii popp). Pärast seda lösutaks ja pulliks kodumaal, siis teeks tite(d) ja naudiks vanaduspõlve. Ei teeks tööd. Never. Õpiks hoopis arstiks, nii oma lõbuks.

AGA kui nüüd need rumalad unistused kõrvale jätta, siis millal piljardit mängime? Homme õhta?

Kas kõik on üldse terveks saanud?

7 kommentaari:

The W ütles ...

mina näiteks olen oluliselt tervem kui nädal tagasi samal ajal.

ja piljardit võib alati taguda.

printsess ütles ...

mina homme ei saa. emme tuleb külla ja ma pean kuubikut läikima nühkima.

nisanäpp ütles ...

ahdääm... pühaba õhtal siis? :P

printsess ütles ...

noh, miks mitte. ;)

The Answer ütles ...

great success? või noh..mitte päris MIKS PRINTSESSI EI OLNUD?

Tarqi ütles ...

Aga kas siis Nisanäpp ei hakkagi sitaks raha saama oma tulevase töö eest.

nisanäpp ütles ...

oh, loomulikult hakkan. või noh, tegelt juba saan. ma lihtsalt salgan oma päratut teenitud rikkust :)