13. jaanuar 2011

pissitud

mõtsin, et tulen bloggi ja ventileerin ennast, aga siis nägin the w postitust ja mõtlesin ümber. ja siis mõtlesin uuesti ümber.
ma pikalt ei jahu, ma lihtsalt tahan öelda, et ma olen täna päev otsa nii pissed olnud. täitsa põhjuseta, lambist. seepärast see mõte siia võikski sobida :)

aa, ja tänutäheks oma sita tuju eest sain ahjuvormi tehes maailmalt ja karmalt (?) kingiks veel 2 põletust: esimene on näpu otsas ja eriti välja ei paista, teine aga on ilus pikergune vill pöidlal. beat that.

3 kommentaari:

The Answer ütles ...

ei tea kas tasub siin kohe lööma hakata

The W ütles ...

minu rikutud mõtlemine ootas sellelt postilt pelgalt pealkirja silmates ikka mingit urineerimisega seotud teemaarendus. või midagi, mis sobiks perekooli foorumisse.

nisanäpp ütles ...

ehee, tüng :)