26. mai 2011

Minu kaastunne, Eda-Ines

Meie lambiblogi vaimse ema, printsessi, väidetav teisik - Eda-Ines Etti, sai täna 30 aastaseks. Olgugi, et aastanumber on ohtlikult lähedal keskeale, ei väljendu see negatiivselt kuidagi Inese välimuses ega tema muusikalises loomingus. Pigem vastupidi.

Inese lugudega on mul paraku nii, et nii mõnigi on neist juhuse sunnil olnud olulisete või meeldejäävate sündmuste taustaks, mistõttu jäävad nad neid ilmselt igaveseks elavalt meenutama. Aga see vist ei ole halb asi. Nii et edu, Ines.



Ortograafia jumalad andestage mulle, kui postituse esimeses lauses kõik need komad ja sidekriips ikkagi valesti said. Ning ühtlasi andestagu mulle ka kontribuutor The Answer, kes on teadupärast professionaalne eesti muusika vihkaja ning kelle pahameelt ma loodetavasti esile ei kutsunud.

3 kommentaari:

The Answer ütles ...

rõve

printsess ütles ...

Ses suhtes, et miks selline pealkiri?

The W ütles ...

paaniline tung pidevalt originaalitseda.