12. mai 2011

mehe sõna on seadus

ZiÄänswör käskis postitada. Mis ma ikka vastu punnin, pärast jälle magan diivanil muidu...
Mul muud pole midagi tarka öelda, kui et:
1. magistritöö vist saab kohevarsti valmis
1.1 aga mu juhendajad pole seda veel lugenud, nii et võibolla siis ikka ei saa ka
1.2 ja pealegi, ma olen praegu väga lollis olukorras, kus ma olen ühes peatükis sunnitud kirjutama asjast, millest ma aru ei saa
2. ikka veel ei ole teada, kas Z.Ä läheb Talina tööle või ei lähe ja see teadmatus hakkab jälle vaikselt närvi ajama
3. varsti tuleb sõbranna pulm ja lõpuaktus ja nendeks puhkudeks a) pole mul kleiti vms; b) on mul suurepärane kollektsioon vinne
4. KOGU aeg on räme söögiisu. vat sulle guaranat.

4 kommentaari:

The W ütles ...

ma pole oma juhendajat teavitanudki oma loobumisest

teadmatus on jube asi. ilma irooniata

lõpetamiseni on kuu aega aega. selle ajaga jõuab kõike juhtuda. ja samas mitte midagi.

mul on sünnist saadik RÄME söögiisu. kogu aeg.

Siiri ütles ...

Suur jeeeee! esimese punkti peale! Tubli tüdruk :)

The W ütles ...

nonii. olemas see kadunud post. paigutasin ta siis oma õigele kohale. kellele ei meeldi, omavolitsege.

nisanäpp ütles ...

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, maailmas on siiski ka õiglust veel alles :)