11. mai 2011

Pildiskandaal

Alguses oli niiiii:
 zooooom:
 Pärast oli hoopis nii:
peale seda rohkem pilte ei olnud kuna fotograaf oli ilmselgelt liiga täis.

8 kommentaari:

printsess ütles ...

väga nummi. ;)

The W ütles ...

rotate 90° CCW.

The Answer ütles ...

CW siiski

The W ütles ...

üü. päris kindlasti mitte. võta PS-s viimane pilt lahti. siis tee Image - Image Rotation - 90° CCW vs. 90° CW ja ütle mulle kumb normaalsem tundub.

The Answer ütles ...

okei, sain sinust valesti aru. Arvasin, et see "rotate 90° CCW" käib selle kohta, mis ma pildiga tegin.

The W ütles ...

sa ikka üldse ei mõista mind.

The Answer ütles ...

me oleme nii lahku kasvanud :(

nisanäpp ütles ...

eeet siis. ah mai viitsi enam nii ägedat kommentaari teha nagu ma siin enne tegin, a kuna ma pidin uuesti tegema, siis nüüd olen laisk...
aga jah, keeksi isu on :)