25. oktoober 2011

Everything's not lost.

Mulle on alati nimekirjad meeldinud. Leheküljed täidetud raamatutega, mida kunagi lugeda ja samas nimekiri nendest, mida juba loetud. Ostunimekiri suvalisel paberil, mis tavaliselt koju ununeb. Lõputud to-do listid, millest maha kriipsutada on tegelikult vähe. Igasugused ideed, mis on hilisõhtul kirja pandud ja mida kunagi hiljem lugedes ainult imesta, et mis mõtted on küll ühest peast paberile jõudnud. Ja väikesed paberilipikud, kus on ainult kaks-kolm "tähtsat" asja kirjas ning mis muu paberipahna alla kaovad. Jah. Mulle meeldivad nimekirjad.

Ja sellepärast on ka minu tänane postitus selline. Kümne nädala pärast on aasta läbi. Kümme nädalat on aga piisavalt pikk ja samas ka lühike aeg, et veel midagi selle aastanumbri sees korda saata. Ei midagi keerulist ja rasket, ei mingit islandi keele õppimist ega käte peal käimist. Lihtsad asjad, mis tunde paremaks teevad.

Niisiis on mul kavas enne aasta lõppu:

1. Lugeda veel 5 raamatut läbi pluss see, mis praegu pooleli on.
Siin saaks natuke sohki teha ja üliõhukesed raamatud valida muidugi. Hmm.

2. Käia teatris.
Halb teatriaasta on olnud. Asja tuleb parandada. Vanemuine, siit ma tulen.

3. Taara ära viia.
Mälestused sellest, kuidas ma klaastaarat täis kotiga taaraautomaadi juurde kõnnin ja see ei tööta, on veel eredalt meeles. Ja samas läheb mul pidevalt meelest ära.

4. Luulevõistluse jaoks luuletama hakata
Marie Under minus, ärka.

5. Ja fotokonkursi jaoks maailma läbi objektiivisilma vaadata.
Sisesta-mingi-hea-fotograafi-nimi minus, ärka.

6. Juukseid lõigata.
Kas minna juuksurisse või hoopis ise juukseid lõigata? Ja kas need juuksed ikka peavad nii pikad olema? Võtaks jälle 15 cm lühemaks?

7. Uued padjakatted diivanile õmmelda.
Et oleks ikka talvel teised. Ja ägedamad.

8. Seelik õmmelda
Sest kui juba õmblemiseks läheb...

9. Küpsetada mingisugune hea kook.
Seda sellepärast, et ma pole siin kuubikus veel kooki küpsetanud ja samas ka sellepärast, et siis oleks tuba mõnusat lõhna täis ja ehk tungib see ka naabrite juurde. Oleks vaheldus ju praadimishaisudele.

10.
Jõulukingid ise teha.
Ma arvan, et see on suur läbikukkumine kahjuks. Pikk jutt.

Vot nii. Need on minu kümme väikest asja. Ei midagi erilist, aga siiski väike mini-challenge.

Ühined ka?

Coldplay- Everything's not lost

4 kommentaari:

The W ütles ...

p5. Ansel Adams? Kalju Suur?

ühinen ses osas, et loen oma poolelioleva raamatu ära, lähen teatrisse, viin taara ära (mida alatu juurde tuleb), lõikan juukseid mitu korda. need on for sure.

printsess ütles ...

einoh. ma mõtlesin ühinemist selles mõttes, et paned kirja enda 10 punkti, mitte ei tee minu asju.

The W ütles ...

ahnii. siis peab mõtlema.

nisanäpp ütles ...

ma hakkan ka mõtlema