14. oktoober 2011

Ühistransport Tallinnas

18:35 Lahkun töölt.
18:40 Vaatan bussipeatusest, et buss nr.54, millega koju võiks sõita, väljub 19:20.
18:45 Sisenen kaubanduskeskusesse ja suundun apteeki.
18:50 Seisan ikka apteegis ja kuulan kuidas apteeker üritab kliendile mingit ravimit hariliku külmetuse vastu pähe määrida.
18:55 Väljun apteegist ja jalutan otse LHV tibile "sülle".
19:00 Kuna plaanis oli oma pensionifondi nii kui nii liigutada, siis kuulan mis tibi räägib.
19:05 Tibi mainib, et üks LHV fond paigutab raha riikide võlakirjadesse, minu küsimusele, et kas ka Kreeka omadesse, tuleb kohmetu naeratus.
19:07 Lasen oma meeletud Swedpanga pensioni"varad" LHV-sse liigutada. Tibi vabandab, et nii kaua aega läks.
19:08 Seiklen suht juhmilt maksimarketi riiulite vahel ja mõtlen mida osta.
19:12 Seisan järjekorras (krt nii hilja on IKKA VEEL JÄRJEKORRAD, FU MAKSIMARKET)
19:16 Olen jõudnud maksimarketist välja ja liigun enesekindlalt longates (elagu enesekindel lonkamine) bussipeatuse poole.
19:16 Märkan, et buss, mis minu arust seisis Peterburi maanteel, seisis hoopis minu peatuses - nooo mu buss!!!
19:18 Jõuan ärritunult bussipeatusesse (kaardil Vesse pr) ja täheldan, et järgmine buss väljub kell (derrrrrrpp, loll format)19:36. Otsustan järgmisesse peatusesse kõndida.
19:19 Jõuan Smuuli tee ja Peterburi maantee risti (kaardil punaste joonte ristumiskoht). Märkan, et Smuuli teel foori taga seisab buss nr.54. JEEEE!!!
Buss nr. 54 Mereakadeemia - Estonia
19:19 Keeran ümber, et tagasi peatusesse joosta, ning märkan, et peatuses, kust just lahkunud olin, seisab buss nr.54 WTF?
19:20 Jõuan tagasi peatusesse ja kolmanda buss nr.54 peale. Tegemist on siis kõige pikema, lõõtsaga bussiga(eelnevad kaks olid väiksemad).
19:20 - 19:34 Istun tühjas bussis ja vaatan kuidas üheski peatuses ühtegi inimest ei ole, kuna sealt on just kaks SAMA bussi läbi läinud.

Ps. olen teadlik, et samadest peatustest väljuvad ka lasnamäe suunaga bussid, kõik kolm siin kirjeldatud bussi liikusid siiski ülemiste suunas.

5 kommentaari:

The W ütles ...

pole ime, et mulle Tallinn ei meeldi, elu seal on nii keeruline.
samas vähemalt bussid liiguvad. ja bussides vähe rahvast, nagu sinu jutust ennatlikult järeldada võiks.

nisanäpp ütles ...

nummid kinnud

printsess ütles ...

Tallinn on eriti loogiline linn.

Anonüümne ütles ...

Tallinn on tore, ja elu on lihtne. Ühistranspordiga sõita pole ma viimase aasta jooksul proovinud, aga neil peaks olema mingid plaanid ehk? Siis ei tule töölt ära tund enne bussi väljumist.

Anonüümne ütles ...

Lasnamäe ei ole Tallinn... :)