15. oktoober 2011

le veri

tuli just meelde, et ma nägin möödunud öösel unes, kuidas perearst näitas mulle filmiklippi, kus Ita Everil tõmmati pintsettidega hambaid välja (ei tundunud piinarikas olevat, a lihtsalt verd oli palju). film oli vist mustvalge. arstitädi ütles siis mulle, et "vaata, sinul on samasugune veri". et sellise veretüübi puhul on nii, et tal on väga tugev maitse ja seega võib vahel tunduda, et verd on suus hästi palju. aga et tegelt ei pruugi olla palju. sellel verel oli isegi mingi peen nimi (o-tähega algas), aga vot seda ma ei mäleta. aa, ja siis ma ootasin, et mu põhikooliaegne pinkar (tervitused, Kaisa!) oma trepikojast välja tuleks, a ta ei tulnud. ja siis ma läksin oma koju ja meie ukse juurest oli trepikoja põrand alla varisenud, nii et ma pidin väikest serva pidi seina äärest minema. ja isa oli kodus ja praekala lõhn oli.

aa, ja siis mulle tuli meelde, et T.A on minust ühe postitusega ette jõudnud, nii et ma siis panin oma öise seikluse kirja.

3 kommentaari:

The W ütles ...

battle.

printsess ütles ...

mulle nii meeldib see teie võistlus. :)


värvikas unenägu. Ma olen ka mitu korda näinud kuidas trepikojas pole treppe ja ma pean kuidagi ronima. õõh.

nisanäpp ütles ...

nonii, ärgatud. raporteerin: see unenägu läks edasi. arstitädid kutsusid mind tagasi ja rääkisid, et uurisid põhjalikumalt mu vereproovi ja et asjad on tõsised. õde väljedas ennast nii süngelt ja segaselt, et ma küsisin mitu korda "te teete nalja", "päriselt ka?", "ei see on ikka nali", "eiei" jne. ühesõnaga äärmiselt irmus oli. ja siis tuli arst ja selgitas, et ma lihtsalt pean oma toitumisharjumusi muutma. et ma ei tohi süüa näiteks riisi ja muna ja maimäletamiskõikveel. täitsa napakas. eks näis, äkki täna öösel tuleb kolmas osa.
aa, ja seda veretüübi nime mainiti jälle mitu korda ja ma ärkasin vahepeal üles mõttega, et oh, väga hea, nüüd jääb küll meelde, aga hommikul üles tõustes pidin näpust võtma.