13. oktoober 2011

Tegin käe valgeks

ja kleepuvaks. Ehk siis proovin otsa lahti teha ja esimese luuletuse postitada. Olgugi, et olin samahästi valmis posti tegema sellest, et fakit see "luulevõistluse" idee, käigu kus kurat, sest nii raske tundus kõik see. Järgmine kord võib juba tase kõrgemale liikuda ja vabavärssi viljelema hakata.


Lihtne ja labane

istun voodis, krõpsu söön
teise käega õrnalt pihku löön
tegelt nalja tegin ma
pihku löön ma söömata

hambad auke täis mul on
kivil hüppab väike konn
arsti juurde ma ei lähe
mis sest, et raha võtab vähe

rinnust terav valu pistab läbi
halada mul iial pole häbi
elu riigiametnikuna on kole
elu mõtet minul pole.

8 kommentaari:

nisanäpp ütles ...

wow, muusa on sind puudutanud, mees! tõotab rebimiseks minna...

printsess ütles ...

no tõesti. luule mis luule.

kuidas me võitja välja selgitame? Ja mis auhinnaks on, luuleisa?

The W ütles ...

muusa mind puudutada ei taha, pean ilma hakkama saama.

võitja peab ilmselt mingi hääletamise süsteemiga välja selgitama. auhinnaks õhtu kahele restoranis Volga? ehk siis tegelt ei tea, mis auhinnaks. kas materiaalset või mitte. jne

nisanäpp ütles ...

auhinnaks on järgmise lambiblogi kokkutuleku orgunnimine?

printsess ütles ...

ei teagi enam millises linnas see küll toimuma peaks.. kõik on mööda eestit laiali pudenenud ju.

The Answer ütles ...

paide?

nisanäpp ütles ...

aravete? lähme võtame sellel kihutaja-mölaka mingid asjad maha.

printsess ütles ...

Lambiblogi sügispäevad 2011.