22. november 2011

lõpp feil, kõik feil

Kas see, kui ma kirjutan postitust kauem kui pool tundi ning protsessi käigus kustutan pidevalt kogu oma valmis teksti ära ning alustan ikka üha uuesti ja uuesti täiesti uue nurga alt ning teises stiilis on jumalik ilmutus või ilmalikumalt väljendudes lihtsalt vihje selle kohta, et tegelikult ma ei peakski seda postitust tegema?

Ilmselt jah, vähemalt minu puhul.

Aga planeeritud postituse kulminatsiooni või puändi panen ikka kirja - minuga toimunud sündmuste tõttu ostsin endale lohutuseks kalli Victorinox'i kokanoa. Mõne inimese arvates ka lausa väga kalli. Aga vähemalt saab tema lõikeomadusi kõrvutada habemenoa omadega. Ja ma ei liialda.

Ning jah, mul on endiselt morbiidsusele kalduv kiindumus terariistade suhtes.

3 kommentaari:

nisanäpp ütles ...

palun täpsustusi lause osa "minuga toimunud sündmuste tõttu" kohta. aitäh.

kliimaseadmed ütles ...

Postituse osas, eks seda ole meie kõigiga juhtunud. Vahel.

The W ütles ...

tegelikult need minuga toimunud sündmused on liigagi proosalised. ja mainimist väga ei vääri.