2. november 2011

Nõelapadi.

Teate küll seda muinasjuttu "Printsess herneteral." Hernetera-printsessil oli palju madratseid. Lambiblogi-printsessil aga palju patju. 

Ühel päeval tegi lambiblogi-printsess padjainventuuri ja äkki tuli ühe padja seest välja midagi sellist, mis oleks tekitanud printsessile rohkem vigastusi kui mõned sinikad kehal. Rohkem nagu silm-peast-välja vigastuse.
Ehk nagu pildiltki näha, oli selle muinasjutu "herneteraks" katkine õmblusmasinanõel.























mmm.

6 kommentaari:

The Answer ütles ...

see ei ole midagi, mul oli üks kord padja sees mõõkvaal!!!

The W ütles ...

mul oli ükskord teksade tagataskus kalakonks, mis käe taskusse pistes mulle küüne alla torkas. õnneks mitte nii sügavale, et oleks sinna kinni jäänud. siis oleks sellest juba posti materjali saanud. ja rohkemgi veel.

ja The Answer, miks sa pilti ei teinud. ja miks mina sellest midagi ei tea. mõõkvaalast, siis.
ah?

printsess ütles ...

kalakonks tuli vabrikust kaasa või panid ise selle sinna?

The W ütles ...

ikka ise. muidu ma poleks ju andekas.

The Answer ütles ...

mul on palju saladusi ja halb mälu

nisanäpp ütles ...

mul oli ükskord padja sees tatar.