12. november 2011

koostegemise rõõmud

TA: osta endale ikka vinge lauaarvuti, siis saame koos mängida
nisanäpp: ei. ma ei mängi ju arvutimänge.
TA: no siis hakkad.
nisanäpp: kui ma sulle vinged vardad ostan, kas sa kuduma hakkad?
TA: kui sa minuga koos kood, siis muidugi.

5 kommentaari:

The W ütles ...

enne hakkan mina üksi kuduma kui hr. Vastus nisanäpuga koos püsivalt kuduma.

printsess ütles ...

TA võiks ikka ise arvuti nisanäpule osta. Nisanäpp on küll ju valmis kudumisvardaid TA'le ostma.

The W ütles ...

TA võiks mulle arvuti osta. ja BF3-e. siis ma mängiks küll temaga vist.
parem laud võiks kah olla mängimiseks siis juba.

nisanäpp ütles ...

kasssssssssssssasaaad, ei ole siin mingit arvuti ostmist jälle :D

printsess ütles ...

ostsin joonlaua endale täna.
stainless steel.
mm.