9. november 2011

Mul ei ole kunagi igav.

Tänase päeva kõige mõttetum tegevus? Tõstsin arvutihiire vasakule poole, seadistasin vastavalt ja nüüd üritan niimoodi netis surfata.

Mis mõttetusi sina täna korda saatsid?

8 kommentaari:

The W ütles ...

kõik on nii konstruktiivsed, et ei saatnud ühtegi mõttetust korda?

peale minu muidugi, kes rahakoti ja auto dokumendid auto katusele pani ning siis need seal minema sõitis. mitte, et oleks palju inimesi, kes sellest enam ei teaks.

§ ütles ...

Suutsin minna valesse õppehoonesse ja leida õige numbriga ruumist õige eesnimega inimese, kes küll paraku polnud see isik keda ma otsisin.

Tegin ühe tuubiga PCRi.

Joonistasin esimese loengu ajal laua peale ja ära ei kustutanud.

nisanäpp ütles ...

tegin enne siin kena kommentaari, aga see ei salvestunud. et mingi jama on sellega, et kui algul kommentaar valmis treida ja siis ennast tuvastada lasta (et "pärast küsitakse parooli" vms), siis öeldakse, et "we're sorry, but...". ühesnaga, et enne peab miskipärast sisse logima. peabki siuke jama olema?

aaaaga et. ma muide pesin ükspäev hambaid vasaku käega. ja täna üritasin küürimisnuustikule seepi hõõrudes käte ülesanded ära vahetada. ja esmaspäeval sulgpallitreeningu ajal tabas mind muremõte nimega "kas äkki parem käsi/õlg läheb vasakust jälgilt jämedamaks, kas äkki peaks mõlema käega mängima õppima?".
et siis mingi tagurpidi-antsla nädal vä?

The W ütles ...

see enda tuvastamise jama on vist mingi ajutine probleem. olen seda töö juures ennegi muretult kasutanud.
ja enamasti kasutan pikemate kommide puhul seda, et copin oma kommi enne jätkamist. sedasi ei lähe mingite jamade korral hea kraam kaduma.

(hahahaa, ei kopinud oma kommi seekord ja voilaa, läkski kaduma. mitte, et hea kraamiga oleks tegu olnud)

printsess ütles ...

mina kasutan seda "trikki", et enne login sisse ja siis hakkan alles kommenteerima.

või noh. ma olengi kogu aeg sisse logitud. pühendumus missugune.

§ ütles ...

Teemaväliselt: Printsess, ma tahaks köögiblogi külgribale saada oma meiliaadressi ajudetabanaan@hot.ee aga mul ei näita üldse bloggeris isegi design või layout võimalust.

The Answer ütles ...

mina kasutan seda trikki, et mul ei ole jamasid

printsess ütles ...

§,sa järelikult ei ole blogis admin, vaid lihtsalt autor.

vist.