26. september 2011

Hunnik tahapanekuid

või noh, neid ettepanekuid tegelikult. Tegelt ka tähelepanekuid. Nimelt, ammu pole olnud - emb kumb - ei ühtegi pildiga postitust ega ka muusikaga postitust. Seltsimehed ja seltsinaised (-printsessid, -neiud?) - tegutsegem!
Sügis on märkamatult oma värvipottide kaaned lahti kangutanud ning alustanud sitakarva pruuniga väikelinna teede mudaga värvimist. Suurimad tervitused Bossi'le, kes antud väljanäituse kuraator on. Tegelikult on muid värve kah, lehed langevad ja puha. Metsaäärsetel teedel sõites võid tunda ennast kui mõnes fäänssis autoreklaamis, kus oma uhke massinaga läbi teele langenud sügislehtede vuhised - aegluubis - lehed saateks su järel õhus piruette tegemas. Kahju ainult, et sa seda ise kunagi autoroolis ei näe.
Ahjaa, tahapanekutest  - aasta lõpuks, milleni mehejagu aega veel on siiski, võiks igaüks meist ühe luuletuse valmis vorpida. Ükskõik kui banaalse. Võitja saab auhinna, mis veel varajases selgitamise järgus. Lambiblogisisese fotokonkursi idee on kah. Aga sellele viskame kohe mulda peoga peale või ootame veidi tagasisidega?

Sorry Bros and Hoes, mu Jyskist ostetud arvutitool lagunes justsamal hetkel ära, pean lõpetama.

2 kommentaari:

printsess ütles ...

Mina ütlen JAH. Luuletusi kirjutada ma ei oska, fotografeerimises ka eriti tugev pole, aga fakit. Teeme ära lambiblogi eri.

nisanäpp ütles ...

mu arust ka. ja mul muide on üks pildipostitus soolas, aga mai tea, millal see lõpuks tuleb :S