12. september 2011

kahepäevane päev

mul on sihuke tunne, et eilne ja tänane on tegelt üks ja seesama päev. ja mitte lihtsalt niisama päev, vaid selline, mis algas erakordselt halvasti ja paistab üsna hästi lõppevat.
nimelt eilne oli selline peaaegu-et-täiesti-perses: ärkasin hommikul kinnise nina ja nohutundega ja mõtlesin, et "jessterehommikust, rõve tatitõbi algab raudselt", aga siis pääsesin napilt ja see tunne kadus ära. asemele tuli hoopis krõge kurk, mis ajapikku kibedaks läks. siis kadus see ka äkki ära. ja siis läks arvuti perse. või noh, peaaegu, sest et nagu läks perse, aga siis tuli sealt uuesti välja ja hakkas jälle tööle. ja siis läks kurk järsku juba valusaks. ja siis me hakkasime teatrisse minema ja teatri ukse ees ma avastasin, et olen tee peal pileti ära kaotanud (ja ta oli mul kindlasti kaasas). teised läksid sisse ja mina lonkisin kurvalt kodu poole tagasi, lootuses, et äkki leian selle tee pealt. vähem kui 100 meetri pärast kõnetas mind keski noormees ja küsis, et kas ma äkki olen /minu nimi/. tuli välja, et ta oli mu pileti leidnud. läksin rõõmsalt etendusele, a etendus ise nii väga ei rõõmustanud. pärast jõime kodus teed ja siidrit ja sõime trulli ja nii. ja siis täna hommikul ostsin 10 euri eest ühe poe trepil istuva vana tädikese käest villased sokid ja kui siis see tädi mind pisarsilmil tänas, arvasin, et kogu see raha oli seda väärt :)
no ja siis selle eest, et ma olin nii tubli ja tuulutasin oma rahakotti, premeerisin ennast võimalusega osta endale veel toasussid, ühe kampsuni, näomaski ja kehakoorija. ilus kahepäevane päev!

4 kommentaari:

The W ütles ...

mulle meeldis seda lugeda.

The Answer ütles ...

+1

nisanäpp ütles ...

et õnneliku lõpuga lugu ja nii?

The W ütles ...

et palju pisikesi rõõme.