7. september 2011

Ses suhtes, et ... kolmapäev ja nii

The Answer: kõike saab kui raha on 
Tarqi: armastust ei saa
The W: kuldsed sõnad. 
The Answer: raha oluliselt lihtsustab ikka armastuse "saamist" ja selle kestmist 
The Answer: nii et ma natuke vaidleks vastu
The W: ma vaidleks vastu selle "oluliselt lihtsustab" osa osas. 
The Answer: et üldse ei lihtsusta, natuke lihtsustab või lihtsustab rohkem kui oluliselt?
The W: kui neist kolmest peaks valima, siis natuke lihtsustab. 
The Answer: kas me teeme siin armastusel ja armumisel ka vahet?
The W: mina olen neil kogu aeg vahet teinud. 
Tarqi: kuidas sa neil vahet teed? 
The Answer: jumal jumal Tarqi 
The Answer: mis küsimused 
The Answer: seda peaks nüüd küll üks haritud inimene teadma
The W: jah.
The W: kõik siin elus ei ole sõnadesse pandav ja selgitatav.
The W: tunde küsimus jne. 
Tarqi: aga kui sa seda sõnadesse panna ei saa, siis kuidas sa seda tunda saad? 
The Answer: mis te ajate nüüd 
The Answer: minu mäletamist mööda on neil ka nii öelda teaduslikult piirid pandud 
The Answer: üks on ikka suht nii öelda keemiline protsess ja teine pikaajalisem harjumus või nii 
Tarqi: ma lähen dušši alla ennast sea sita haisust küürima ja muidugi ka onaneerima 
The Answer: sita hais kindlasti aitab rutem lahti saada 
Tarqi: onan sea sita peale 
Tarqi: best wank ever

4 kommentaari:

nisanäpp ütles ...

wow, mis teemad, kutid! ja mis püõäöndiga lõpp!!!!

PS: jumal tänatud, TA, et sul nüüd raha liigub, sest nüüd meie armastus kestab :D

printsess ütles ...

love sucks.

nuux.

The W ütles ...

indiid.

printsess ütles ...

aaawww. so sad.