21. september 2011

ronnnnnnnnnnnnng!

uskumatu, et natuke rohkem kui kuu aja pärast lõpeb minu soodus Sebe-elu ja ma satun ikka veel täiesti füüsiliselt tajutavasse elevusse, kui ma sõitvat rongi näen!
tulin poest ja pidin jupike aega ootama, et koledate tsisternidega rong linnast välja saaks sõita. minu nina alt läbi. kogus järjest-järjest kiirust ja mürin läks järjest võimsamaks ja... süvaäge noh!!!!!!

ja tegelt ma lihtsalt juba tahaks Vastus-Mees mehest mööda minna oma postituste arvuga: kaua võib siis?!

3 kommentaari:

The W ütles ...

ilmselt mitte väga kaua.

ning rongid ongi ägedad.

Anonüümne ütles ...

jep. rongid on ägedad.. eriti need 01:15 ja 03:15 läbi sõitvad naftarongid. Soojad tervitused lähevad 03:32 rongile, mis vääääga pikalt signaali laseb.

Ülejäänud 40 rongi, mis päeva jooksul mööda sõidavad, on samuti ägedad.

printsess ütles ...

aga maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa oleeen nooooooor, aiaiai, olen noooooor (ja saan veel mõne aasta soodsamalt bussiga sõita)