19. september 2011

tartu tänavad for the win

no kas pole toredad sellise linna tänavad, kus sa kõigepealt uue päeva alguse puhul saad kõnniteel jalutada koos vasikaga ja siis natuke aega hiljem saad noorte kuttide käest rispekti?
nimelt (vist) neljapäeval astusin koduuksest välja ja tänavale jõudes avastasin, et minu ees talutatakse pesueht lehmavasikat. einoh, naeratus ja päeva nummimoment olid kohe omast käest võtta :)
veidi hiljem oli asja tartu poodi. selle ees aga hängis/lärmas parasjagu üks punt põhikooliealisi düüde, kes miskeid roosasid maisi(?)palle jalgadega laiali tagusid. üks lendas minu ette täpselt sedasi, et kõndimise käigus sai see pall lennust omakorda minu kossi ninalt obaduse ja lendas ilusti maas lebavasse tühja pakendisse, kust see maiusejupike ise ilmselt ka pärit oli. djuudid olid elevil ja mina ka. väljendasin oma rõõmu ühe kõlava "wäu"-ga.
ei, tartu on tore!
ja ma leidsin oma seni kõige lemmikuma tartu tänava, wiiiiiiii! :)

PS: täna hommikul olen oma toas juba 4 kärbest maha löönud, neist 2 selle postituse kirjutamise vahepeal. kust kurat nad nii hilja tulevad? vähemalt homme hommikult saan siis loodetavasti magada ilma, et mingid kuuejalgsed pidevalt näos roniksid...

7 kommentaari:

The W ütles ...

mis tänav, mis tänav??

The Answer ütles ...

kui sa kaheksajalgseid aknast välja ei viskaks siis oleks neid kuujalgseid märksa vähem, ma arvan.

printsess ütles ...

mul tekkis kah esimene küsimus kohe, et mis tänav?

nisanäpp ütles ...

veski tänav. seal on lihtsalt nii toredad majad :)

ja ma ei viska mingeid kaheksajalgseid aknast välja. ma pole selleks võimeline :D

printsess ütles ...

mm. veski tänav on küll ilus.

printsess ütles ...

3 postitust veel ja oledki the answerist möödas.

nisanäpp ütles ...

ma püüan jah pingutada ;)